6 Ağustos 2009 Perşembe

Ben Kimim?

Ben kimim ben de tam olarak çözemedim henüz. Aslında ingilizce öğretmeniyim altı yıl Ankara'da özel bir kolejde çalıştıktan sonra eşimin talihsiz tayini dolayısıyla Ardahan'a taşınmak durumunda kaldık ve dolayısıyla bende istifa etmek durumunda kaldım.Burada yani Ardahan'da bir yıldan daha kısa bir süre bir dersanede çalıştım ve kesinlikle dersaneciliğin bana göre olmadığına karar verdim.Sonra 2008 yılının Mayıs ayının 3'ünde hamile olduğumu öğrendim.Önceleri pastaya,böreğe,dünya mutfaklarına filan sarmıştım Ardahan'da sıkıntıdan sonra hamileliğe taktım ve son yedi aydır da Sarp'a (oğlum) sarmış durumdayım:)))Yani bir yıldır ev hanımı olarak sürdürdüğüm hayatımı yedi aydır da tam zamanlı anne olarak devam ediyorum.İşte burada paylaşmak istediğim de son bir buçuk yıl diyebiliriz.Gerek Ardahan'ın sıkıcılığından gerekse yoğun bir çalışma hayatından sonra birden bire boş kalmaktan hamileliğim boyunca çok okudum çok araştırdım ve çok özen gösterdim.Siz benim yazdıklarımı okurken doktorunuza danışmayı ve en önemlisi bence içgüdülerinize güvenmeyi unutmayın.Umarım internetteki bilgi kirliliğine katkı olup kalmam da insanlığa bir faydam olur:)))

1 yorum:

  1. Hemen reklam kampanyalarına başlıyacam ama biraz daha bilgilendirici yazılar yaz da öyle...Eline sağlık ablacım güzel olmuş.
    Kardeşceğizin Erdem.

    YanıtlaSil