18 Ağustos 2009 Salı

Güzellik Sırlarım

Başlığa bakıp aldanmayın, güzel olduğum iddiasında filan değilim. Aslında başlık güzelleşme çabalarım olmalıydı ama başlığa bakıp aldanın diye öyle yazdım:)))Her kadın gibi benim de ufak tefek sırlarım var tabiki ama bunlar sizi aldatmasın zira hala ergen gibi sivilce çıkartabiliyorum.
Amma velakin çirkin kadın yoktur bakımsız kadın vardır prensibiyle yola çıkarak çabalıyorum. Sır olmaktan çıkması için bu yazıyı yazdığım sırların ilki, bol su içmek.Bol bol su içiyoruz ki cildimiz içeriden de nemlensin.Dışardan nemlenmeye gelince;beni tanıyanlar bilirler uzunca bir süredir nemlendiriciye para vermem ben yıllardır bephantene kremle evigen e vitamini ampulünü bir kapta karıştırıp nemlendirici olarak kullanıyorum ve çokta memnunum işte bu da ikinci sır. Son günlerde uyguladığım bir başka şey ise Ebru Şallı'nın programından öğrendiğim bir maske ; önce eczaneden çinko oksit kremi alıyorsunuz -kendisi çok ucuz bir krem ve yaraları iyileştirici özelliğinden dolayı pişik kremlerin de olması gerekiyor- sonra iki tatlı kaşığı çinko oksiti bir tatlı kaşığı kayısı yağı ve bir tatlı kaşığı jojoba yağıyla karıştırıyorsunuz maskeniz hazır. Bu maskeyi banyodan çıktıktan sonra peeling yapılmış yüzünüze sürüyorsunuz (göz altları da dahil ama daha ince bir tabaka) 20 ya da 30 dakika sonra silip yatıyorsunuz ve sabaha ışıldayan bir ciltle uyanıyorsunuz. Peelinge gelince Ebru Şallı yarım yumurta akıyla bir kaşık esmer şekeri karıştırıp yüzünü ovuyormuş ben onu hiç denemedim. Ben uzun süredir Lancaster Flash Smoothing Scrub kullanıyorum gayet memnunum.
Son zamanlarda sevgili eşim sayesinde öğrendiğim ve çok çok ve hatta çooook memnun olduğum bir başka şey ise bir ayak kremi. Hamilelik sırasında koca beni taşımakla uğraşan ayacıklarım nasır olmuştu ve bu beni çok rahatsız ediyordu. Canım kocam eczanede vaselin-salisile hazırlattı ve şimdi ayaklarım Sarp'ın ayaklarıyla yarışır duruma geldi. Hatta ve hatta gece yatmadan önce sürdüğüm bu krem sayesinde tırnaklarım kendiliğinden pedikürlü gibi oldu. İşte benim sırlarım bunlar yenilerini keşfettikçe deneyip yazarım.

3 yorum:

  1. merhaba,bende yazın nemlendirici olarak bephantene kullanıyorum.Sizin evigen ve e vitaminli karışımınızı merak ettim.Tarif edebilirmisiniz.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,ben evigen e vitamini ampulünü bir kaba kırıp içine alabildiği kadar bephantene krem koyuyorum ve karıştırıyorum.krem kıvamında olması gerekiyor. Evigen e vitamini ampulünü maske gibi kullananlar da varmış ama ben denemedim.İyi günler.

    YanıtlaSil
  3. elif hanımcım acaba anne kız ortak kullanabileceğimiz baska tarifleriniz var mı.çünkü kızım artık benim krem losyon parfüm takı vb. her seye ortak oldu.hoşuma gitmiyor değil ama sağlıklı olmadığını hatta tehlikeli olduğunu düşünüyorum.bana yardımcı olurmusunuz.nevalin annesi

    YanıtlaSil