31 Ağustos 2009 Pazartesi

Son günler


Bu günler biraz yoğun geçiyor. Sarp'ın çıkamayan dişlerinin sıkıntısı, yürüteçten inmeme isteği, emeklemekte profesyonelleşme çabaları ve yemeden, uyumadan büyüme arzusu üst üste geldi. Buna birde yaklaşan 24 günlük tatilimiz için benim hazırlanma telaşım eklenince ev tımarhane gibi oldu, stres tavan yaptı. Tüm bunlar olurken "du bi de blog yazıyim" diyemedim, olmadı. Kafamda bir sürü şey vardı zaman geçtikçe hepsi uçup gitti.
Neyse geçen gecelerden birinde oğluş gece sadece iki kez kalkarak babasını ve beni dumura uğrattı. Bende yine öyle uyuyalım diye o gün yaptıklarımı bin kere kafamda tekrar ettim. Sonra hepsini uygulamaya çalıştım ama o güzel uykuyu yakalayamadık. Sonra eksikleri düşündüm o gece bir kutlama vardı ve bir çarbağından az şarap içmiştim. Bizim veletin belki de memeden emdiği şaraba ihtiyacı varadı. Ya da biri psikiyatrist diğeri göğüs hastalıkları uzmanı karıkocanın 'yaşasın bebeğimiz olcak' pozitif elektiriğiyle bizimkini battaniyede sallamaları gerekiyordu.Bilemedim neden bunlar mıydı ama ne yaptıysak olmadı. Arkadaşlara da burdan duyurulur aynı ortam, aynı ambiyans, aynı mutlu elektirik ve aynı battaniye performansı ile en yakın zaman da o geceyi tekrar etmek istiyorum:))
İşte bizim son günlerimiz böyle geçiyor. Bir kaç gün sonra Türkiye'nin en kuzey doğu ucundan en güney ucuna uçuşa geçeceğiz. Önce Antalya'da biraz anneanne yazlığı, sonra Voyage Belek'te çekirdek aile olarak bir hafta, sonra Türkiye'nin en güney ucu Anamur'da babaanne yazlığı sonra yine Antalya yapıp geri dönüyoruz. Bu bizim Sarp'la ilk tatilimiz sayılır bakalım nasıl geçecek? Soğuk memleketten sıcak memlekete tatile giderken insan nasıl valiz hazırlayacağını şaşırıyor hele bir de bebek varsa... stres yapmakta haklıyım galiba. Bebekle tatil yapacağımız için eylül ayını ve Voyage Belek çocukla tatile uygun bir otel diye orayı seçtik. Bakalım bizi neler bekliyor, otelimiz nasıl çıkacak dönünce ya da dönmeden oralardan yazarım.

3 yorum:

  1. İyi tatiller Ceyhan Ailesi...dönüşte muhteşem tatil maceralarınızı sabırsızlıkla bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  2. bi sürprizle biz de erk ailesi olarak yanınızda olmak istedik ama minik defne bizi düşündürdü... seneye tan ailesini de alalım hep beraber tatil yapalım
    aslı

    YanıtlaSil
  3. ooo süper olur dokuz kişi bir oteli tarihten sileriz:))

    YanıtlaSil